خرید اکانت کلش ، خرید اکانت کلش رویال , خرید اکانت پابجی موبایل

وبلاگ رسمی نوین کلش مرکز خرید و فروش کلش و پابجی

خرید اکانت کلش ، خرید اکانت کلش رویال , خرید اکانت پابجی موبایل

وبلاگ رسمی نوین کلش مرکز خرید و فروش کلش و پابجی

۲۷آذر

خرید اکانت کلش اف کلنز نوین کلش

 

اگر از طرفداران بازی کلش آف کلنز هستید حتما میدانید که برای رساندن اکانت به سطوح بالاتر چقد زمان بر و چقد زحمت نیاز است . بااین حال بسیاری از کاربران در سراسر جهان با قیمت مناسب اکانتی را خریداری میکنند در کشور ما نیز برا خرید اکانت کلش ارزان و مناسب به نوین کلش مراجعه میکنند .

خرید اکانت کلش نوین کلش

 

جهت پیدا کردن اکانت های مناسب و ارزان میتوانید از لینک فوق استفاده کنید یا هم با استفاده از آیدی زیر وارد کانال تلگرام کلش آف کلنز شده و اکانت مورد نظرتون رو پیدا کنید .

novinclash@

خرید اکانت کلش اف کلنز لول بالا

خرید اکانت کلش اف کلنز نوین کلش

اکنون آخرین تالار شهر بازی کلش آف کلنز تالار شهر 14 هست . در صورتی که به صورت اصولی به این تالارشهر رسیده باشید قطعا زمان زیادی را صرف بازی کرده اید .

بنابراین وقتی اکانت لول بالایی انتخاب میکنید قطعا قیمت آن نسبت به اکانت های دیگر بالاتر خواهد بود . البته موارد زیادی در قیمت اکانت کلش آف کلنز موثرند و تنها لول اکانت نیست .

 

بیشترین لول هایی که در سایت خرید فروش میشوند لول 270 میباشد که اکنون در کشور ما وجود دارند . علاوه بر لول اکانت مواردی که در قیمت اکانت کلش اف کلنز موثرند عبارتند از :

  1. سطح تالار شهر
  2. سطح قهرمانان اکانت نظیر بربر کینگ ، آرچر کوئین ، گرند واردن و شاهزاده سلطتنی
  3. سطح نیروهای اتک اکانت
  4. سطح ابزار های دفاعی اکانت
  5. سطح دیوارهای اکانت
  6. سوپرسل آیدی بودن یا نبودن اکانت
  7. تعداد جم لازم برای تغییرنام
  8. اسکین های هیروها

از مزیت های سایت مذکور توجه آن به کاربران است . کاربری که برای خرید اکانت کلش به وبسایتی مراجعه میکند دنبال اکانتی میگردد که مشخصات خاص را داشته باشد به عنوان مثال برخی کاربران فقط دنبال خرید اکانت کلش آیدی نشده هستند .بعد از ورود به نوین کلش در ابتدای سایت میتوانید با کلیک کردن بر روی اکانت های آیدی نشده و جیمیل اکانت های آیدی نشده را ببینید .

برخی از کاربران نیز ب دنبال خرید اکانت کلش مکس هستند که میتوانید با کلیک بر رروی بنر ان وارد اکانت های مکس نظیر اکانت کلش تاون هال 10 مکس ، خرید اکانت کلش تاون هال 11 مکس ، خرید اکانت کلش 12 مکس ، خرید اکانت کلش 13 مکس و خرید اکانت کلش تان 14 مکس شوید و انتخاب ساده تری داشته باشید .

 

پیج خرید اکانت کلش آف کلنز

اگر از کاربران اینستاگرام هستید میتوانید با دنبال کردن پیج نوین کلش اکانت های جدید را قبل از کاربران دیگر مشاهده کنید . با سرچ کلمه novinclash.ir در اینستاگرام میتوانید پیج آن را پیدا کرده و دنبال کنید .

خرید اکانت کلش اف کلنز از سایت معتبر

سایت های متعددی در داخل و خارج کشور در زمینه خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز فعالیت میکنند.ولی باید از کجا بدانید که کدام سایت معتبره !!!

اولا کانال های تلگرامی که هیچ سایتی ندارند به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند و نباید به آنها اعتماد کنید . برخی از کانال ها نیز دارای سایت پشتیبان هستن و هفته ای به بار جواب کاربرو نمیدن و پشتیبانی خوبی ندارند و به این سایتا نیز نمیشه اعتماد کرد .

سایت هایی که موارد زیر را داشته باشند قابل اعتمادند :

  • یک سایت معتبر حداقل در ساعات اداری مثلا از 9 صبح تا 5 عصر باید پاسخگوی کاربران  باشه بااینکه بهتر است تا آخر شب یعنی ساعت 12 جوابگو باشند
  • یک سایت معتبر خرید اکانت کلش آف کلنز باید رتبه خوبی در گوگل داشته باشه و با سرچ کلماتی مثلا اکانت کلش اف کلنز در صفحات و نتایج بالای گوگل ظاهر بشه
  • یک سایت کلشی باید دارای درگاه معتبر کشور نظیر درگاه زرین پال یا سایر درگاه های امن کشور باشه .
  • اگر خریدار هستید بعد از خرید باید ادمین سایت سریعا به شما پیام دهد یا باسخگوی خرید شما باشه و اگر فروشنده هستید باید مبلغ واریز فروشنده در اسرع وقت و طبق قوانین سایت به حساب فروشنده واریز بشه .

سایت نوین کلش با سابقه بالای خود نشان داده است که تمام موارد بالا را داراست و تاکنون کاربری ناراضی از این مجموعه نبوده و حق و حقوق خریداران و فروشندگان به طور کامل رعایت شده است .

در صورتی که هرگونه سوال در باره خرید و فروش اکانت یا تخمین قیمت اکانت کلش اف کلنز خود داشتید به پشتیبانی سایت با شماره همراه 09149354371 یا آیدی تلگرامی novinclash_admin@ در تلگرام پیام دهید . ناگفته نماند اسم نوین کلش را فقط با شماره ای که در سایتشان موجود است ذخیره کنید تا در دام آیدی های فیک و کلاهبردار نیفتید .

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی