خرید اکانت کلش ، خرید اکانت کلش رویال , خرید اکانت پابجی موبایل

وبلاگ رسمی نوین کلش مرکز خرید و فروش کلش و پابجی

خرید اکانت کلش ، خرید اکانت کلش رویال , خرید اکانت پابجی موبایل

وبلاگ رسمی نوین کلش مرکز خرید و فروش کلش و پابجی

۰۶فروردين

مقایسه کلش آف کلنز و کلش رویال

کلش آف کلنز و کلش رویال 2 بازی از یک کمپانی به نام سوپرسل میباشند که شباهت ها و تفاوت هایی باهم دارند .

شباهت ها در نیروهای هجومی 2 بازی است که این نیروها در هردوبازی به کار رفته اند . مثلا بولر یا سنگ انداز ، لاوا ، هوگ ، ویزارد و آرچر و ...  و شباهت دیگرشان در آنلاین بودن بازی است که هردوبازی به صورت آنلاین اجرا میشوند .

 

اما در برخی نیروها باهم تفاوت دارند . نیروهای دفاعی آنها باهم فرق دارند در کلش رویال دفاعی ها به صورت برج پادشاه هستند ولی در کلش آف کلنز تعداد زیادی برج ، توپ ، خمپاره انداز ، تسلا و موشک و ... برای حفاظت از منابع و دهکده کار میکنند .

دانلود بازی کلش

گیمر و طرفداران کدام بازی بیشتر است ؟

در کل نقاط جهان هردوبازی طرفداران خاص خودرا دارد و در گوگل پلی بیشترین دانلود در مورد بازی های استراتژیک را به خود اختصاص داده اند .

با محاسبه دانلود ها و تعداد بازیکنان آنلاین درهردو بازی معلوم شد که کلش آف کلنز طرفداران زیادی نسبت به کلش رویال دارد و در هرثانیه بالای 5 میلیون نفر در این بازی آنلاین هستند و بازی میکنند.

تفاوت قیمت اکانت های کلش آف کلنز و کلش رویال

در سایت های بزرگ خرید و فروش کلش مثل کلش سنتر ، گیم هایپر و گیمز مارکت اکانت های کلش آف کلنز و کلش رویال بنابر سطح و قدرت نیروهایشان فروخته میشوند . بنابر بررسی های انجام شده معلوم شد که تعداد اکانت های کلش که در این سایت فروش میرود حدود 10 برابر اکانت های رویال میباشد مثلا وقتی 10 اکانت کلش معامله میشود فقط 1 معامله کلش رویال در این سایت و کانال انجام میگیرد .

مقایسه کلش آف کلنز و کلش رویال

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی