خرید اکانت کلش ، خرید اکانت کلش رویال , خرید اکانت پابجی موبایل

وبلاگ رسمی نوین کلش مرکز خرید و فروش کلش و پابجی

خرید اکانت کلش ، خرید اکانت کلش رویال , خرید اکانت پابجی موبایل

وبلاگ رسمی نوین کلش مرکز خرید و فروش کلش و پابجی

۰۳آذر

دانلود کلش آف کلنز

clash of clans _ کلش آف کلنز یا بازی جنگ قبیله ها یکی از بهترین بازی های اندرویدی و محصول شرکت سوپرسل در سبک بازی استراتژیکی است .

این بازی با دارا بودن امتیاز 4.5 از 5 و بیش از 500 میلیون دانلود فعال از گوگل پلی و بازار اندرویدی داشته است .

در این بازی شما رهبر یک قبیله بزرگ میشوید که با ابزار های مختلف قبیله خود را به سطوح بالاتر برده و از منابع مختلفی برای این کار بهره خواهید برد . جم یا جواهرات در این بازی از مهمترین و کمیاب ترین منابع هستند و ارزش فوق العاده بالایی دارند .

شما باید از دهکده خود در برابر هجوم دشمنان محافظت کنید بنابرین با یک نقشه استراتژیک مناسب دفاعی میتوانید یک دهکده مقاوم و قوی بسازید و ابزارهای دفاعی خود را بالا ببرید .

برای اینکه ابزارها را بالا ببرید باید با نیروهایی که در سطوح مختلف بازی باز می شوند به دهکده های دیگر حمله کنید و منابع آن ها را غارت کنید و با منابع به دست آماده نیروهای حمله و دفاع خود را به سطح بالاتر ارتقا دهید .

در این بازی امکان پیوستن به قبیله ها موجود هست و میتوانید با پیوستن به قبیله یا کلن _ clan با دوستان خود چت کنید و از آنها نیروی کمکی دریافت کنید و به حمله بروید .

به طور کلی باید رهبری و مدیریت شما خوب باشد تا یک قبیله را سریعتر از سایر افراد به سطوح بالاتری ببرید .

توجه کنید این بازی آنلاین است و به اینترنت نیاز دارد و امکان خرید منابع یا همان جم از سایت های مختلف ایرانی و جهانی در این بازی وجود دارد .

اگر شما هم به بازی های استراتژیک و آنلاین علاقه دارید حتما این بازی را امتحان کنید ؛ چرا که این بازی به جذابترین و اعتیادآورترین بازی مشهورد شده است . در زیر لینک های دانلود مستقیم کلش از گوگل پلی برای گوشی های اندرویدی و از اپ استور برای دستگاه های اپل دانلود کنید .

همچنین برخی فکر میکنند این بازی هک میشود . توجه کنید این بازی به هیچ وجه هک نمیشود .

 

دانلود کلش آف کلنز از گوگل پلی

دانلود کلش آف کلنز از اپ استور

دانلود کلش آف کلنز از کافه بازار

تصاویری از بازی کلش :

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی